Si voleu diferenciar els vostres productes cooperatius d’àmbit local dels que provenen d’altres empreses o de l’estranger, uniu-vos a la nova marca col·lectiva “Producte Cooperatiu. Sabor autèntic del camp”.

La marca Producte Cooperatiu neix amb l’objectiu de facilitar al consumidor la identificació dels productes cooperatius d’àmbit local i diferenciar-los dels que provenen d’altres empreses o productors estrangers.

Amb la creació d’aquesta marca col·lectiva d’àmbit nacional, impulsada per Cooperativa Agro-alimentarias de España, es pretén diferenciar els productes cooperatius d’un mercat cada cop més globalitzat i fer valdre el treball de les cooperatives i els principis que la representen, com és la qualitat dels seus productes, la contribució econòmica, social i mediambiental del seu entorn.

Parlem amb això de l’impacte que generen les cooperatives als seus territoris, com a empreses conformades per agricultors i ramaders que units tracten de portar els seus productes -frescos i naturals- de manera directa al consumidor, compromeses amb el seu entorn rural, que no es deslocalitzen, que compleixen els requisits nacionals i europeus més estrictes en matèria de seguretat alimentària, respecte al medi ambient i benestar animal. I, a més, una forma de fer empresa diferent, en què el valor generat retorna a les persones -als seus socis i sòcies, agricultors i ramaders espanyols- i al territori.

Per dissenyar la marca, s’ha desenvolupat una important investigació per a la qual hem comptat amb la consultora KANTAR, que, a partir de les troballes del seu panell de més de 12.000 llars i una enquesta a una selecció de 1.200 que ja consumien productes cooperatius, es van recollir interessants conclusions que han servit per construir una proposta sòlida.

D’aquesta manera, hem pogut conèixer què pensen els consumidors dels productes cooperatius i, en especial, els atributs que més valoren a l’hora de fer la compra i sobre els quals podem connectar per promoure que adquireixin els productes de les nostres cooperatives.

Per poder fer ús de la marca Producte Cooperatiu, les cooperatives hauran d’acreditar el compliment d’uns determinats paràmetres, onze de gestió obligatoris i almenys dos dels nou paràmetres de gestió addicionals.


DESCARGAR PDF